Virágnap kertdoktoréknál

 2011.08.15. 09:09

15-e, tehát virágnap. Vagyis a kertészbloggerek szíveskedjenek saját kertjük pompásan virágzó növényeit fotóügyileg bemutatni. Egyszerre mindet úgyse lehet, úgyhogy ma kifejezetten az apróvirágúakat lőttem a fotógéppel, így sikerültek...

Amúgy tegnap végre lepermezetem a körtefát és a császárfát, mindkettő valamiféle gombás megbetegedés áldozata, és remélem senki nem nézett bolondnak, hogy augusztusban (és nem tavasszal), délben (cca. 40 fokban), teljes vegyvédelmiben (egy darab barkács-szemüveg) imbolygok a létrán kis kézi spricnimmel. Na de ha egyszer betegek, kell a gyógyszer, nemde?

Ahogy vissszaemlékszem egyébként, életem első permetezése nem hasonlítható a szüzesség elvesztéséhez - már ami az élményt illeti, ellenben hasonlítható, ha az előtte fellépő izgalmakra gondolunk. Jó szert vettem-e? Nem fog-e szembefújni a szél? Akkor is meg lehet vakulni a permettől, ha nem fúj szembe a szél? Hogy nézek ki ebben a béna szemüvegben? Nem fogok leesni a létráról? Permetezés után öt perccel már gyógyul a növény? Most akkor megérte????

Szerintem nem aggódni, csinálni kell!

Címkék: permet virágnap

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr833154325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása