Sokan kérdezték már tőlem: mit csinál egy/a KreatívKertész, az mi egyáltalán, és ha nem fából van, vagy békanyálból, akkor mit eszik :).
 
A KreatívKertész csinál kicsit sem kreatív dolgokat itt is-ott is. Imád pl.gyomokat húzkodni. Elkeseredik, ha marad bent gyökér és mindig nagyon örül, ha nem. Lefest faházat is ha kell, de furamód nem megszállotja a fűnyírásnak - hogy finom legyek. Furcsa egy lény, mert az egyszerű feladatokkal bonyolultan bánik, időt, energiát nem sajnálva a hóbortos, bár megszületésekor eleve inkább zseniálisnak tűnő ötletre.
 
A magamnak hétvégére kijelölt feladat az volt - míg inkább strandoltam volna - hogy a kapunk előtti szabálytalan kis ágyás talajjavítását megcsináljam. Kavicsos talajtakarás van, sejtettem, hogy a pici ágyás nagy falat lesz. De meg kellett picit bolondulnom és bolondítanom a vidéket, hogy tovább kelljen pepecselnem odakint. Már sötétben, lámpafénynél, sok szúnyoggal a karomon fejeztem be. (Férj szuperrendes, szerkesztett nekem lámpát!)
 
A képeken látszik, a talaj rendkívül silány minőségű (a komposztos képen igen durva a kontraszt). A szarvasmarhatrágyát a talajszerkezet javítása érdekében használtam, mivel nekem ez gyakorlatilag örökzöld-ágyás, savanyú virágföldet is illett volna beforgatnom, de mivel folyamatosan használok a növényekhez folyékony tápoldatot, ezt a kihagyást simán megbocsájtottam magamnak. A homokos, könnyen porló mini-farm tehát kapott egy kis falatot a jóból.
 
A trágyázás előtt persze meg kellett tisztítani a területet a kavicsdaraboktól, állatszőrtől, egyebektől, ez tartott kb. csillió óráig meg még két percig. Közben Kristóf összebarátkozott egy gyíkkal. El is nevezte Picurkának, és játszott vele. Igen, tényleg. Na ja, én se hittem volna. De, deeeee tényeg!
 
A növényeket nem kell kihantolni talajjavításkor, én azért tettem meg, mert a kábeltévések kavicsostól kiástak mindent és vissza kétszer is idén, azt' mégis alig találták meg a kábelt, és ez a visszaültetés, hm. Nem sikerült túl jól.
 
A laza, morzsalékos talajkámba íveket rajzoltam, és ásóval az ívek mentén rést mélyítettem. Ebbe a résbe süllyesztettem műanyag ágyásszegélyt, amit méretre szabtam. A végeredmény jól látszik, ám a fotógépem mintha nem lenne a kánikula barátja, összességében igen pocsék felvételek születtek végül.
 
Most következzen azért mindez képekben is. Ja! Te mit csináltál a hétvégén? 
 
Ééééés, leamortizáltam a cuki pinkvirágos kesztyűt, de nem baj, csak ilyen nagy :) munkáknál használok textilkesztyűt, gazoláshoz jöhet a gumi! Öööö, kesztyű...

Címkék: kert ágyásszegély talajtakarás

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr813205506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása