A Hortus Hungaricus Facebook oldalán találtam egy fotót. A Specialmix Kft. Gödöllő határában lévő telephelyén és kertészetében földkeverékeket, fenyőkérgeket, valamint örökzöldek, cserjék és díszfák széles választékát kínálja. Leleveleztük, az idei Hortuson felkeresem a standjukat, és assssszem  vásárolok is picit.

Ahogy a képet nézegettem, isteni szikra pattant, és egy egyszerűbb kivitelezésű projekt kis fejemben már körvonalazódni látszott. Az egyértelmű volt, hogy ha már felturbóztam a ház előtti mini-ágyást, a portámat teljesen rendbevágom. A keddi posztban ismertetett lépések mentén haladva a cseresznyefa körül is ástam, kalapáltam, gereblyéztem, kavicstalanítottam, kijelöltem, bekalapáltam, borítottam, ültettem, öntöztem és örvendeztem. A végeredmény:

Az ötletadó fotó a cég Facebookos oldaláról:

Mi legyen az új szórólap-szövegem? Házszámozást vállalok garanciával?! :D

Címkék: ötlet kert ágyásszegély talajtakarás

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr633210885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása