Igazából nem tudom miért írtam, hogy csajszis... lehet hogy inkább nagyis?! Kifejezetten kertészes ugyanakkor, és direkt semleges színnel doloztam a prototípus megalkotásakor, hátha idegenkedne valaki egy rózsaszín pöttyös köténykétől. Nekem szerintem olyan lesz, hihi.

Közbéléssel megerősített köténylap. A szerszámtartó rekeszek duplán varrtak, és mivel még mindig idegenkeden a nyíltszíni lépműtétektől, igyekeztem eltalálni az optimális helyét annak érdekében, hogy a metszőollód ne válhasson sebészkéssé. Igen, a szerszámaim koszosak, használom őket. Neeeem, ne aggódj, azokat nem sorsolom ki. A zsebek dupla megerősítést kaptak, nagyok, elnyelik a kesztyűket, kötözőszalagot, gyíktetemeket, papírzsepit, mobilt. Hát íme.

Ma este ezt fogom kisorsolni, illetve mellé az apró meglepiket. Egy kitűzőt, amivel díszítheted a kötényt is, ahogy én tettem, és használhatod galléron is, vagy épp függönydísznek, aminek csak akarod - mondjuk fogmosásra nem jó... :). A másik minimeglepi a két kis levendulazsák igazi KreatívKertészes levendulával töltve. (A kitűzővel díszítés amúgy egy nagyon klassz blogból jött, Lehőcz Dorka a szuperszép táskáit díszíti levehető díszekkel.)

Szóval tádáááámmmm, a KreatívKertész márkájú meglepetés-csomag íme összeállt. Ez a márka amúgy nagyságában a Nike-val vetekszik, az hogy eddig esetleg nem hallottál annyit róla, csak azért lehet, mert én picit kevesebbet költöttem marketingre... :DDD.

Kedves Olvasó! Ha most megláttad a kötényt és frászkitörésed lett erős lábrázással attól való félelmedben, hogy esetleg Te nyered, ne aggódj! Semmi sem kötelező, megoldjuk ;)! Köszönöm hogy olvasod ezt a közel három hónapja indított blogot, és még nem dislikeoltad. Egy valaki megtette, ha nem teszi, ma épp ötvenen lennénk. Kiváncsi lennék, melyik volt az a baziunalmas cikk, amelyiknél így döntött :), de most ne is vele foglalkozzunk, hanem Veletek, remélem még sokáig tudok szórakoztató lenni a Számotokra!

A csomag tehát hamarosan gazdára talál, este sorsolunk, akkor lesz itthon a Sorsolási Bizottság :). Eredményhirdetés hétfőn, szép Őszi Napfordulót!

Címkék: játék ajándék kötény

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr33247773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása