Újabb survivor! Kezdőknek abszolút ajánlott, a levelek fénye igazán különleges, és a virágzata imádnivaló. Ráadásul hónapokon keresztül gyönyörködhetünk benne. Én örököltem egy lakásba való beköltözéskor kettőt is (sajnos nem két lakásba való beköltözéskor egyet), aztán jól összeültettem őket egy naggyá. Akkori lehetséges anyóspotenciál ovális koszorúra javasolta futtatni, de egyrészt nekem az nyanyás, másrészt mert ő mondta nem tettem, csak lefuttattam a könyvespolc tetejéről. Annyira szerettem a látványát. És otthagytam kiköltözéskor, ez ugyanis - bár előre megfontolt szándékkal, realitásában mégis viszonylag hirtelen felindulásból történt... :(

De Te ne hagyd magára a viaszvirágodat, mert hidd el, nem fogsz benne csalódni, csak ne öntözd túl! Nagyjából ennyi a teendő, meg hogy az ovális koszorút felejtsd el! ;)

 

Képek itt és itt

 

Címkék: szobanövény kertészkedés négy fal között viaszvirág

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr963401823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pirosera 2011.11.22. 11:13:03

A viaszvirág az egyik kedvencem. Nem lehet betelni a virágaival. Gyönyörű! :)

kreatívkertész 2011.11.22. 11:55:33

Igen, nagyon lehet szeretni, én mondtam! ;)
süti beállítások módosítása