Pörög a forog a - kocka!

 2011.11.28. 12:20
Az a helyzet, hogy most sem kaptam ínhüvelygyulladást..
 
3 jelentkező közül kellett sorsolnom. Elővettem a gigadobókockámat és a 3 névhez két-két számot rendeltem a hozzászólások sorrendjében. Először a sorban következőt és a tőle legtávolabbi szabad számot. Így lett rika24 az 1, 6; simsi01 a 2,5 és Eszti 345 a 3,4 szám dobás esélyese.
 
Dobtam egyet a padlón (mondtam hogy giga kocka, féltettem a monitort :), és többszöri pördülés után megállt végül...
 
Lehet mondani hogy újat kellett volna dobni, mert aki hatost dob, még egyszer dobhat, de neeeeeeem, igaziból azt nem lehet mondani...
 
Gratulálok rika24! Lécccci írj a kreativkertesz@gmail.com-ra, hogy egyeztessük az átadás feltételeit!
 
Senki ne csüggedjen, jön a következő játék! Íme a nyeremény:
ööööö, hát ZSÁKBAMACSKA!!!!!!
 
Ami biztos: ezt aznap sorsolom ki, amelyik napon a facebook-oldalon a követők száma eléri a 150-et!
 
Ami még biztos: guszta kis portéka lesz, ajándéknak, és saját használatra is abszolút ajánlott a KreatívKertésztől csak itt, csak most, csak Neked... meg hát a másik 149-nek, na... :D

Címkék: játék

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr943418202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

simsi01 2011.11.28. 18:06:38

De kár, hogy nem sikerült :-( Látszik, hogy nem vagyok nyerő típus, mert még a 33,333 % esély sem jön be nekem :-))

Gratulálok a győztesnek, a csemetéje biztosan nagyon fog örülni a játéknak!

kreatívkertész 2011.11.28. 19:59:37

@simsi01: Ugyan már, hát lesz még játék... :D
süti beállítások módosítása