Kertügyileg műveletlen koromban azt gondoltam, ez a növény egy és ugyanaz az árnyékliliommal, és ezt a téves feltevést meg is erősítette az a körülmény, hogy rákvirágocskáim tök örültek, mikor teraszoztattam őket nyárszámra.

Eleinte még szerettem is őket, aztán amikor már mindenhol lehetett kapni, és a céges nőnapra is cserepes ilyet kaptunk, ráadásul egytől-egyig csenevész, túlhajtatott példányokat láttam, megtörtént a nagy kiábrándulás.

Most sem választanám saját célra, de továbbra is ajánlott olyanoknak, akik sikerélményekre vágynak a szobakertészkedés területén. Anyukám állandó jelleggel egy nem sok, négy-öt liter vízben állva tárolja őket, mert ha kell, ha nem kell, locsol. A növény meg mit tehet, még mindig jobb mocsári gólyahírt játszani, mint anyukám mérges pilantásait elszenvedni egy esetleges kóbor fonnyadás esetén. Szóval nagyon alkalmazkodó egy portéka, és valószínűleg tüzijátékot köp, ha naponta kevesebb mint tizennégy liter vízzel öntözzük - csakhogy ilyet én még anyukámnál nem láttam!

Képek itt és itt

Címkék: szobanövény kertészkedés négy fal között rákvirág

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr503437648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása