Valami Amerika

 2011.12.09. 09:24

Tornádók ott kapkodják fel az egyszeri Dorkákat. De nekem nincs saját Totóm... :)

Kellett nekem problémázni az időjáráson!!! Tegnap Szél Úrfi gondolta úgy, megleckéztet, és erre értem haza:

Amit össze lehet szedni, azzal semmi baj - és hozzá kell tennem, hogy a kaspó nem ilyen fegyelmezetten tört össze, a kupacot azért gyártottam, hogy ne lépjek a törött darabokra - de gyorsan körbefutottam, mit szóltak a kertem növényei ehhez a kis levegőhullámvasutazáshoz. Szerencsére káreseményről nem számolhatok be. A legifjabb fácska, a körtefa damillal ki van kötve a játszóvárhoz, még egy-két évig lehet hogy kell neki segítség, a császárfa, cseresznyefa bírja már a kiképzést.
 
Mivel mindent erőteljesen visszavágtam, amit meg nem, azt meg már pont azért nem mert megerősödött, így elégedetten fújt be a szél a házba.
 
Nekem nincs ablakpárkányra, erkélykorlátra tett ládám, ezeket ilyenkor feltétlenül távolítsuk el, nagy baj lehet belőle ha leesnek!!!! (Nem konkrétan a növényeknek, inkább az alattuk elsétálóknak eshet bántódása, és sajnos minket terhel majd a felelőssség!)
 
Nálad minden növény meg van óvva a széltől? Ha igen, csak dőlj hátra és élvezd ahogy a szélcsengők száncsengőkké avanzsálnak! :D

Címkék: szél

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr243449984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása