Gyermeteg lelkem egyszerűen megkívánta ezt a téli dekort. Igaz, hófedte cserepekre terveztem ráhajoltatni.

Erős kartonlapra megrajzoltam és sniccerrel kivágtam a kívánt formát. Figyeljük meg a vágás közben a körmömön ficánkoló (S)hello Kitty-t! :DD

Ezután becsíkoztam a majdani festésnek megfelelően, és hozzá is láttam temperával a műveletnek.

Pici száradást követően már a második színt is fel tudtam vinni. Száradás után már csak vastag cellux-szal körbetekertem, hogy a nyirkos levegő, illetve a nedves talaj ne okozzon benne kárt, és elhelyeztem a frissen a bejárat mellé költözött cserepeim egyikében.

Címkék: diy jöjjön hát a tél

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr623458582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása