The mission is almost completed

 2012.01.10. 07:44

A hétvégén megpróbáltam beszerezni az áhított virágmagokat, így egy olyan helyre mentem, amit nagyon szeretek, annak ellenére, hogy nem kertészet, hanem barkácsáruház.

Lelkifurim is volt már, KreatívKertészként támogatnom kellene a kertészeteket, de nem csupán azért járok ide mert közel van, hanem mert a palántakínálatuk változatos, és nagyon jó minőségű növényeik vannak. A dunakeszi Bauhaust csak a külső váci úti Baumax übereli nálam, gyakorta frissülő, és ááááaaaaaahhhháááááá-típusú egyedek parkíroznak ott rendszerint.

Szóval elmenetem a Bauhausba. Ha még nem ért véget a leltár, minek nyit ki az áruház????

Vagy ez csak valami kalandjáték jó szeműeknek, csak nekem nem jó a szemem és túlságosan nem szeretem a kalandjátékokat!

Duzzogva átsétáltam az Auchanba és megvettem három tasak kivételével mindent, tasakonként 79 Ft-ért. Sóvirág, kúpvirág, begónia nem volt.

Shoppingolási láz lett rajtam úrrá: műsoron kívól beszereztem még két tasakot.

Paradicsomot szabadföldbe idén nem tudok vetni, két évig volt, helyem több nincs, ugyanoda meg már nem lehet, így dézsába kerülnek majd a kis golyócskák, és már régóta ki akarom próbálni a hajnalkát, így ezt idén meg is teszem majd.

Tanulság: nem érdemes online vásárolni, jóval olcsóbb ha elslattyogunk egy bárhova, és még el is dönthetjük, melyik gyártó/forgalmazó tasakjával érkezünk haza.

Címkék: virágmag szuperszép virágágyás

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr213532812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása