Nem tudom, mennyire van létjogosultsága Vízkereszt után fenyőkről beszélgetni, de már morfondíroztam ezen a témán. Hogy ti. mi is az értelme ennek a növénynek? Nyilván sosem lesz olyan külleme, hogy felváltsa a kivágott gyönyörűségeket és karifa legyen belőle - bár minden családra jut szerintem legalább 1,4 fő, aki erre rendszerint javaslatot tesz. Brrrr! Nekem nem szép, bocs.

Akkor miért szeretik? Mert igénytelen? Neeeem! Kényes a vízháztartására kívül-belül, panelekbe, egyéb száraz levegőjű, túlfűthető helyekre nem javasolt, és a locsolása is odafigyelést igényel, mert az se jó, ha túl sok, na meg még szereti, ha spricnizzük a leveleit. Gondolom, mindenkinek szabadidőből van pont a legtöbbje, és azt mind spricnizéssel töltené, áááááá, igaziból nem - szóval ezt is kizárhatjuk.

Ti szeretitek? Miért?

Fotók itt és itt

Címkék: kertészkedés négy fal között

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr653539018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZboroKrisz · http://artinterior.blog.hu/ 2012.01.12. 16:10:11

Egy időben tényleg, mekkora divat volt a szobafenyő. Mára viszont szinte teljesen elfelejtettük. vagy csak én vagyok így ezzel?
nekem a kerti változatok jobban tetszenek.

kreatívkertész 2012.01.12. 22:24:37

Igenigen, rá kell jönnöm, már én magam vagyok a retro a témáimmal...

Nekem sem hiányzik annyira... ;)
süti beállítások módosítása