Sorsoltam...

 2012.01.26. 10:06

Vééééégre használhattam a random.org-ot! Az eddigi játékokon khm, hát nem vettek részt annyian, hogy beindítsam a hajtóműveket, kézi sorsolás volt, mint anno a lottóban. Tudom, van még ma is kézi sorsolásos műfaj, de most nekem ez nagyon tetszett, egy kicsit már majdnem Bay Évának is éreztem magam, de akkor eszembe jutott, hogy esetleg meg is kéne írni, hogy zárult a játék, szóval íme a zsák.

Íme a macska :)

Hogy mi ez? Hö, hát kulcstartó. És hogy mi köze a kerthez? Rá lehet akasztani a kerti faház kucsát... Na jó, a zsák meg virágos... na jó, én is tudtam, hogy ez kevés, úgyhogy beleújítottam 3 zacskó egynyári virágmagot, olyasmiket, amiket kertben biztos bárhová, de erkélyen egy álló dézsába is el lehet vetni szépen komponálva.

Merthogy a zsák éppen olyan széles, mint a tasakos virágmagok. Tehát ez egy virágmagtartó zsák (bocs!) extrával: macskával! :)

A random fotó - jajjjj de tetszik - íme, és mivel a családtagok, legjobb bari körét nyilván kizártam, így a létszám 150 volt, a gép pedig köpött:

Én pedig számoltam:
 
Dudás Julianna, gratulálok!
 
Kérlek írj a kreativkertesz@gmail.com-ra egy kézbesítési címet, hogy eljuttathassam a nyereményt!
 
200-as tábornál újra kitalálok valami őröltséget, ígérem!

Címkék: játék

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr633834850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása