Ma képnézegetős poszt következik. Ha különleges, falhoz simuló, a kert díszévé nevelhető fácskát szeretnénk, kell egy nagy rakás drót, akasztók, kampók, és jól kell tudnunk bánni a metszőollóval. Azután várni, várni, várni - és nézegetni azokat a bizonyos fotókat! ;)

Esküszöm, én ezt az idén kipróbálom!

 

 

És lehet vele üzenni is... :)

 
Fotók:
bhg.com
willowbeeinspired.blogspot.com
dirtanddogs.blogspot.com
landscapesacramentodesigner.com
starhawksblog.org
wherethefishlive.blogspot.com
flickriver.com
ewainthegarden.blogspot.com
michellereneesgardening.blogspot.com
botanicalgarden.ubc.ca
bayarea.ebayclassifieds.com
gardenworldimages.com
 

Címkék: top trendek 2012

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr534219888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juhmeli 2012.02.29. 08:03:41

Ez szívemhez szólt (bár a többi is), de nekem is nagy álmom. Én tavaly kezdtem 3 almával és 2 körtével, idén már a második emelet következik, de nem kaptam törpe alanyra oltottat, úgyhogy elképzelhető, hogy nem fogom tudni kordában tartani őket. Az se baj, majd lesznek korda nélküliek:)

kreatívkertész 2012.02.29. 17:30:08

@juhmeli: na majd rákeresek a blogodon! Nem is emlékszem... :)
süti beállítások módosítása