Növényembriók

 2012.03.06. 06:31

Azt hittem, a tojástartók fele nem kell majd. Aztán ahogy gyűltek a magok, bántam a sok kihajigált dobozt...

Az egész a faház rendberakásával kezdődött. Apu régi könyvespolca került alulra, az támasztja meg a munkapultot. Ez most úgy tele van, hogy kb. tüsszenteni nem lehet. Mindig előre rohanok...

A rend után rendszerezés jött, a virágmagokat válogattam szét, melyiket kell már márciusban, melyiket áprilisban elvetni. Szabadföldbe én még nem merek, nem olyan a talajom se, bejár az élővilág (mező a szomszédom kb.), és biztosra akarok menni. Csak azt vetem ki, aminek a zacsiján kimondottan szerepel, hogy ne bolygassam ültetéssel! Találtam pár lejárt magot is, ez kiváló lesz kísérletezgetni!!! Pont van szarkalábam jó is, meg lejárt is, majd lehet látni, melyikkel mire megyünk.

Aztán már csak dolgozni kellett!! :D A tojástartókat szétvágtam, a tetejük lett az aljuk. Kitömtem őket palántázófölddel, aztán magocskák, föld, és locsolás. Egy ideig volt segítségem is, és kimondottan hasznos!!! Hol van már az az idő, amikor órákon keresztül csak a virágfölddel összekevert nyál csorgott a gyerek fejéről...

Az átlátszó dobozokba tettem a paradicsomot, ők bent a házban a konyhaablakban figyelnek mini üveg(bocs, tojástartó)házukban. Az állandó 20 fok körüli hő és némi "fóliasátor effekt" ugyanis kell a kis piros kedvenceimnek, hááát, megkapják!

Mindig rácsodálkozom, milyen különböző magocskák vannak, és alig várom már, hogy megszülessenek az idei év primadonnái, és alakulni kezdjen a szuperszép virágágyásom!

Címkék: magvetés szuperszép virágágyás

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr74291726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása