Nőnap, ahogy én látom

 2012.03.08. 08:04

A nőnapról az áltisis osztály iskolapadja ugrik be, rajta a csokor hóvirággal, ibolyával. Ki gondolta volna, hogy az aluljárókban 5 Ft-ért árult, izzadt kezes csokrok valaha majd ikonná válnak, ma aztán hozzá ne nyúlj, ha az erdőben látod! Kreatív férjem felvetette, hogy az a hóvirág, amit én ültettem a kapu elé, na ha azt levágja, akkor is börtönbe kerül?! Neeem, csak akkor én vágom le éjjel a haját, ja bocs, nincs, akkor csak simán pirospaprikát szórok a pénztárcájába!

A hóvirágot rémes megoldások váltották fel. Először cserepes egyrborszasztóbbakra cserélték,  de volt olyan év esküszöm!, hogy hajsampon várt minden kolléganőt az irodában az asztalon ezen a reggelen. Minden rettentően izzadságszagú próbálkozást figyelembe véve én inkább őrzöm az áltisis emlékeket, és néhány percre ma is visszaszököm a múltba. Ha sampont kaptok, tegyétek ti is, ha nem, örüljetek minden illatnak, színnek és masninak. 

Fotók itt és itt

Címkék: hóvirág

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr874296174

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszti345 2012.03.10. 20:50:47

kedves Kreatív Kertész!
Bocsánat, a hozzászólásom a játékos poszthoz kapcsolódik, de ahhoz valamiért nem tudok hozzászólni..:(
Szóval csak annyit szeretnék, hogy ne csüggedj, a kevés játékos miatt, alakul ez majd... A blogra sokan vagyunk, akik nap, mint nap felnézünk, főként a minden nap frissülő szellemes írások miatt! A kerti szezon pedig csak most kezdődik, egyre több látogatód, olvasód, játékos lesz! Sok sikert!

kreatívkertész 2012.03.12. 12:53:56

@Eszti345: Ó köszönöm! Persze, nagyon örülök a sok olvasónak, és nekem pont az a dicséret, ha nem valamiféle nyeremény miatt, hanem "csak" az írások miatt vannak sokan, de szerintem be kell látni: ha valami nem megy, azt nem kell erőltetni! :)
Üdv
süti beállítások módosítása