Történtek előrelépések a Szuperszép Virágágyás ügyében is. Kavicstalanítottam, de csak lényegileg, az aprómunkát hátrahagytam. Egyszerre nagyon lélekgyilkos lenne, így mindig csak picit kell majd Hamupipőkéskedni. Felástam, kiegyengettem a talajt, de nem trágyáztam. Majd apránként. Viszont elővettem a januárban rajzolt térképet, és kijelöltem a különböző növénycsoportok határait. Eléggé Frédibénis lett, de elvileg ez majd eltűnik, benövi a burjánzó angol kertem.

Nagyon szeretem, amikor a Kertész leszek-ben Alan vékony homokcsíkot szór le, na az a szegély aztán tényleg eltűik idővel, de itt a mezőn Mary Poppins ír szteppet járhatna a felhők között, olyan orkánok vannak. És mivel a homok a szélben csak Balázs Fecő szerint vicces, így a kavics mellett döntöttem. F=fókuszpont.

És hogy mi kerül majd a kavicsok közé? Hát kérem a faházban, a növény-koraszülött osztályról jelentik, hogy egészséges Záporvirág-bébik születtek. Anyukájuk még köhög, de mindenki jól van! :)

 

Címkék: ágyásszegély szuperszép virágágyás

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr114327034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

simsi01 2012.03.20. 19:58:38

Ez máris jól néz ki, pedig még nincs is benne virág :-))

remélem, megmutatod majd a végeredményt is, valamikor nyáron!

kreatívkertész 2012.03.20. 21:58:04

@simsi01: Köszönöm. Persze! Még a beültetésről is szeretnék majd hírt adni! :)
süti beállítások módosítása