Már majdnem vettem magamnak egy igazi kertészkesztyűt! A Budai Kertcentrum standjánál kb. 10 percig hánytam a meddőt. Aztán nem. GYÖNYÖRŰ volt, de hozzám képest túlságosan shabby chic. Sok minden vagyok, de lássuk be, romantikus egy cseppet sem...

Viszont szinte (=nem igaziból!) sajnáltam, hogy a gyerekek most nem jöttek, de tényleg. Tavaly a Hortuson is elvoltak kertnézegetéssel, de itt aztán gondoltak rájuk! Több helyen minijátszótér, egy óriástrambulin, és egy kalandpálya várta őket, egyik-másik játszóhely valódi erdőmezőszéli hangulatot árasztott.

Az én kedvenc ülőhelyem ez lenne.

A férjemé ez :).

Nálam a díjnyertes kiállító a Jó Föld volt, eleve a név zseniális - egyszerű, de nagyszerű - és ez a föld úgy tűnik annyira jó, hogy nem kell dézsákkal fáradni, lehet rögtön a zacsiban termelni a vacsit. :D

Ide megyek jövőre is, tetszett. A program, amit sétálgatás közben fél füllel sasoltam, nagyon hasznos volt, Bálint Károly Kertépítés a gyakorlatban című előadása nagyon is megfelel a címben foglaltaknak, valódi, tapasztalható jelenségekről, problémákról és azok megoldásáról szólt, szerintem az is tanulhatott belőle, aki sok éve űzi már az ipart (=én), pl. hogy nyáron a füvet 8-10 cm alá nem jó vágni, mert ekkorának kell lennie ahhoz, hogy ne kesüljön ki (száradt, sárga, undi). Az egész rendezvény nagyon emberközeli és családbarát volt, igaz, egy óra alatt jól laktam az ottléttel...

Sok-sok fotó Áginál a Dekor és Menthán.

Címkék: jártamban keltemben gardenexpo

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr654339505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása