Gazdaságos?

 2012.04.03. 10:21

Oké, hogy Tesco-s, oké hogy 400 Ft-os termék, és nem, nem attól került ilyen állapotba, hogy éjjel nappal magokat nedvesítettem vele, hanem már az első használat után így nézett ki. Ezittaz.

Tehát nem csak tucatkinézetű, de minőségtelen is. Ez nem rossz minőség, mert az is minőség.

Ha már így jártam, megnéztem a netet puccos cucc után kutatva. Béna voltam, nem találtam, pedig mint tudjuk, a neten minden van, de ezúttal csak minimálisan tunningolt példányok jöttek szembe. Már azt hittem, de dínó, se Hello Kitty nem lesz, de azért az volt.

Én meg most hol vegyek? Csak ne úgy nézzen ki, mint mondjuk egy biokill ha lehet... IKEA-srpicni jó lehet???

Képek itt, itt, itt, itt és itt 

Címkék: eszközök

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr774360688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kreatívkertész 2012.04.08. 22:58:45

@bozs: Igen, ez elég komolynak néz ki... A márka amúgy is nagy kedvencem! ;)
süti beállítások módosítása