Az összes hagymás növény közül ez és ez és ez a kedvencem, nagyon szeretem!!! A nárcisz cuki, a jácint illata mennyei, vannak is nálam többen, és sorolhatnám, ennek ellenére növénynoéként a hagymások közül én ezt vinném fel a hajómra. Az őszieket amúgy annyira nem is nagyon csipázom...

Sok okosat írhatnék a tulipánról, de nem fogok - a NŐK LAPJA Kert és Virág című különszámában van egy tök jó cikk, inkább azt ajánlom!!! Megtudtam belőle, hogy van tulipánvírus, és nyilvánvalóan azonnal fel is fedeztem egyik egyedemen, melyet hagymástól el is tanácsoltam a kertből. :) Nem kéne ennyit olvsnom... :D

Amiről ma írnék az az, hogy miért állnak meg a nemnormális kutyasétáltatók a ház előtt (bejön a száz hektáros mezőről a zsákutca végéig a kutyával, hogy minden nap szétugassa a szomszéd kutya az idegeimet teljesen feleslegesen), miért lassít a szórólaposztó fiatal, és miért kaptam dícséretet a szomszédasszonyoktól.

Ha kilépek a kiskapun, ezt látom mostanság:

Ha a nagykapun, ezt:

Tekintsünk el attól, hogy a forgács némi utánpótlásra szorul, nekem pazar! Mutatom őket közelről is. Az utolsó kép kakukktojás, a kerten belül van, és nekem igazából ő a legszebb!!!

 

Címkék: tulipán tavaszi nagyonszeretemek

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr604460622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juhmeli 2012.04.20. 11:36:19

Nem csodálkozom, hogy nem győzöd bezsebelni a dicséreteket, nagyon látványos az előkerted.

A tulipánok gyönyörűek, mindenhol nézegetem őket, nem tudok betelni velük, sőt azt sem tudom eldönteni, hogy melyik típus tetszik a leginkább. Pedig ősszel szeretnék társat az Angelique-nek.

kreatívkertész 2012.04.21. 21:31:20

@juhmeli: Pont ma olvastam, hogy tulipánrajongó vagy, nálatok igazán sok különleges példány lakik, gratulálok hozzájuk!!!

simsi01 2012.04.22. 19:32:45

Tényleg gyönyörű...!
süti beállítások módosítása