A budapesti KIKA áruházban voltam nézegetőben. Szeretném sokszor, ha onnan cuccolhatnék - már messze nem minden az ízlésemnek való - de a pénztárcám erősen tiltakozik az effajta merényletek ellen. Kiegészítőket azért szoktam lőni, és főleg tapasztalatot szerezni, hogy pl. hogy is van felkészülve egy átlagos kerti vásár a marokkói tipusú agymenésemre. Jelentem, tudnék csemegézni, én nagyon is ezzel a szemmel néztem tegnap körül.

Ha romantikus lennék még műkalitkát is vehettem volna ócsón (relatíve persze), és ha lenne olyan kétéves gyerekem, aki tud pingpongozni, na neki is tudtam volna örömet szerezni :D

Ismertek két évest aki tud pingpongozni? Az asztal magassága ugyanis erre van bekalibrálva. De cuki!!! 

Szóval nézegetni jó, vásárolni csak módjával van esély, de igazi szépségekre is lehet bukkanni!

Szép hétvégét, jövő héten balkonkert-ötletekkel, Apu ágyásaial, szabadföldi magvetéssel jövök, sőt, még a Föld napjáról is megemlékezem - olyan KreatíKertészesen! ;) 

Címkék: jártamban keltemben

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr694462541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bozs 2012.04.20. 20:42:00

A marokkói agymenésedhez ajánlom figyelmedbe a www.marrakesh.hu -t! Mondjuk még sose vettem ott semmit, de gondolatban már egy vagyont elköltöttem... :)

kreatívkertész 2012.04.21. 21:27:56

@bozs: Köszi, odaagyok értük, és persze nekem is csak az álmodozás marad - no meg a barkácsolás - majd írogatok is ezekről. De mivel egy olyan igazi arab lámpa nagyon fog kelleni, nem kizárt, hogy eladom a fél vesémet... :DDD
süti beállítások módosítása