Kipróbáltam. Nagyon hasznos volt ilyesmin gondolkodni, mondhatom, vállver, vállver. A valamelyik napi egész napos esőzésben kitettem a kütyüt a teraszkőre, hogy majd gyűjtse csak a csapadékot szépen és aggodalmaskodni kezdtem, hogy majd kifolyik felül, és miért is nem iszom több sört (egyáltalán nem iszom, csak dr. Szalai), mert akkor egész nyárra összegyűjtheném a locsolásra valót, vagy még két másik nyárra is.

Ismétlem, egész napos esőzés. Másnap bízva abban, hogy a hordót meg sem tudom majd mozdítani, rákészültem a hórukkolásra. Aha. Meg még egy aha, mert nagyjából egy és még egy fél deci ha összegyűlt benne, de lehet hogy csak belepisilt valaki a szomszédból...

Szedtevetteteremtette, na mindegy, majd jó lesz a közeli muskátlinak - gondoltam én. Hordó odakerült locsolóállásba, ám hirtelen megszakítottam a folyamatot, a hordó meg várt engem a tűző napon hogy bizonyítsa, milyen hasznos kis jószág ő. Megint aha. A 44 fok+páramentes környezet hatására az egész gondosan összegyűjtött eszencia szépen elillant, elpárolgott.

Bukta. Nulla lekvárral.

Címkék: újrahasznosítás locsolás

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr434502051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juhmeli 2012.05.12. 22:25:46

Remélem nem haragszol meg, de néha annyira jó olvasni, ha más is buktázik:) Lekvár nélkül? Még sosem hallottam, de jó szöveg.

b p 2012.05.16. 14:33:18

jó lesz az csak az ereszcsatorna alá kell rakni. Nem mindegy, hogy 100 m2-en gyűjtöd az esővizet, vagy 100 cm2-en :).
Ha egyszerre 50mm eső leesik az már durván sok. Mivel te kisebb felületen gyűjtötted, mint maga a hordó, nem sok esélyed van arra, hogy egy egész napos esőzés után 50 mm-nél (5cm) magasabban álljon benne a víz. Az meg kevés. Kicsi a tölcsér :))

kreatívkertész 2012.05.21. 21:40:34

@b p: Ollé!
Várom az újabb esőt, immár okosan! ;)
süti beállítások módosítása