A darázsirtás anomáliáiról korábban már értekeztem. Maradtak az itt-ott repkedő, evés közben rendkívül idegesítő sárga-fekete lények. Ha láttuk a fészket, levertük és tapostunk. Főként a faház díszléce alá vackolódtak, vagy ha a háztető magasságába, akkor a férjem 4 m-es speckó pecabotjával mértünk a fészekre csapást. És rájöttem hogy a horgászat nevű hobbi mégiscsak jó valamire... :)

Nos, a férjem nem csak a család kinevezett darázsirtója (én a pókfelelős vagyok... :( ), ő jött rá a megoldásra is! Nappal egy-két darázs pusztult csak el/fészek - nyilván a többi lakó a szörpömet kereste, hogy keringhessen körülötte.

De estére hazajárnak! Arról sajnos nincs fotó, ahogy a darazsak alszanak. De én láttam, el kell képzelni, hogy a kis szürke gömbökben a bebújós résekben mind ott lapul egy-egy gonosztevő. Egy 6-7 cm átmérőjű fészekben 7-8 darazsat biztos látott az elövető a képen látható cselekmény végrahajtását megelőzően - bicepszből felfelé nyomás-pusztítás papírtörlővel felszerelkezve. Nesze nektek darazsak, átváltunk alattomos üzemmódra!IMG_0464.JPG

Címkék: darázs

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr914613861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Németh András 2012.06.28. 13:26:56

A hangyás bejegyzésed után tévedtem ide, és lehet hogy a kimoderálás esete fog fennforogni, de őszintén kérdem miért akartok ti kiülni a kertbe? hisz amint látom szinte minden lény a kiirtandó fajok listáján szerepel :D

kreatívkertész 2012.06.28. 15:37:23

@Németh András: Szuicid típusok vagyunk, ha már mindenki mást kipusztítottunk, magunkkal is végzünk majd. Természetesen webkamera előtt online. :D

Németh András 2012.06.28. 16:45:39

@kreatívkertész: Hamarabb jő el számodra a természetes halál mint a darázs és hangyamentes világ.
És habár egész szimpinek tűnsz (attól függetlenül hogy másképp állunk a világhoz), azt kell mondjam, jó hogy így van ez.
süti beállítások módosítása