Nagyon rég nézegettem virágokat itt, és talán még sosem fotóztam. Igazából nincs egy különleges példány se, de az egész park hangulata mit sem változott az idők során. Nekem legalábbis nagyon békebeli, gyerekként sok időt töltöttem itt a Nagyimmal. Biztos, hogy feleennyire se volt színes, és hogy negyven fokban nem locsolták kertészek, sőt fűnyíró traktor se nagyon vagánykodott itt akkoriban, de nekem most, hogy én mutatom meg a gyerekeknek, éppen ugyanolyan szép. 

IMG_0531.JPG

IMG_0538.JPGIMG_0537.JPGIMG_0536.JPGIMG_0535.JPGIMG_0534.JPGIMG_0533.JPGIMG_0532.JPG

Címkék: kertek máshol

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr854626808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása