Hajnalka a kutyák ellen

 2012.07.24. 11:32

IMG_1246.JPGÉn legalábbis ezt találtam ki. Negy egy páncélzat, de egy ideig hátha elveszi a macsik kedvét a szomszédba ugrálástól, két véreb van a  túloldalon. Terveim szerint benövi a rácsot alaposan, és amúgy is elépakolok, és amúgy is meg lesznek szeppenve a cicák, és csak 14 és fél perc után kandikálnak majd mindenfelé. :)

A cél a bgh.com oldaláról kölcönzött fotón:p_BHG138955.jpg

A rácsot amúgy se tudtam megszeretni, nem az én ízlésem, de a szomszédnak muszáj volt csináltatnia, a kutyája egyszer kivégezte az "ablakban" elhelyezett,  nagy munkával kifaragott halloween tökünket, és ekkor elgondolkodtunk, mit fog még kivégezni. Szóval az a designer aki a számlát fizeti, én meg akkor egyúttal macskavédek és takarok túinván.

A Hajnalkát magról neveltem, elég rossz arányban kelt ki, illetve maradt meg, de ami igen, az szépen fejlődik. Várom a legendás virágokat, nekem heavenly blue van, szép lesz, ha majd ott tartunk. Reggel kéne neki napsütés, hát főleg este kap, és nem szereti a szelet, de sajnos nem fogta ki az aranyhalat, van az is. Meglátjuk!

Címkék: hajnalka

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr474674690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tarika86 2012.07.31. 13:31:28

Sziasztok! Van, mikor már az ember nagyon szükségszerűnek érzi a lakásfelújítást. A Jövőt teremtünk program olyan családokon segít, akik számára elengedhetetlen újjá építeni otthonaikat, de nincs rá pénzük. Az ismerőseim jelentkeztek, és beválogatták őket az első 5 közé. Remélem, megnyerik, nem kis segítség lenne számukra! www.facebook.com/ErsteBankHU/app_337868249627819
süti beállítások módosítása