Nos, nem olyan lett, mint amilyet szerettem volna. És nem akkor, amikorra. Nyilván nem idén hallottam először arról, hogy a magoknak kell egy kis idő, amíg mutatósra produkálják magukat, de ez most ezen a helyen az első és utolsó, nem annyira szuperszép virágágyásom.

Amikor mindenhol már piroslottak a kis muskátli-levelek, vagy éppen a lila petúniatrombiták, az én ágyásom így nézett ki.

IMG_9632.JPG

Aztán néhány héttel később még mindig jobban hasonlított egy mezőrészletre, mintsem godosan megtervezett ágyásra.

IMG_9956.JPG

Ennél a fázisnál azt hittem, annyi hiányzik a boldogságomhoz, hogy a pillangóvirágok megnyúljanak picit.

IMG_0993.JPG

De nem. Nem tetszenek az ívek, a vonalak, és a macsik is szétjárták az aljzatot. Ott hüsiznek, és az mégiscsak elsőbbséget élvez, mint a vonalzós, szögmérős ágyásigazítás. Amit nem ők, azt a hőség végezte el, a szarkalábak pl. kipusztultak hátulról.

IMG_1528.JPG

Szóval: én csináltam, magról, sokat dolgoztam vele, öntözgettem, tápozgattam, de lássuk be, nem jött be. Nekem nem.

Címkék: nem sikerült szuperszép virágágyás

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr74704883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juhmeli 2012.08.13. 15:18:55

A sajátommal én sem vagyok elégedett, ahogy mondod, papíron más volt. Tavasszal szét is fogom bombázni a nagy ágyat. Jó leckék ezek, még ha nem is szemvidítóak. Van már új elképzelés?

kreatívkertész 2012.08.15. 08:03:17

@juhmeli: Tudod... ilyenkor: legyalulom, azt' jöhet egy darab tuja...
süti beállítások módosítása