Hasznos infók a köbön

 2012.08.21. 10:01

Angol, amerikai magazinblogokat szoktam időnkét böngészni. Vannak nagyon profi összeállítások, amik nekem már túl tudományosak is. Vessetek meg, én nem szeretek a latin nevekkel bíbelődni, nekem nem felhasználóbarát a ténylegesen hozzáértő szerző :D. De van a másik véglet is. Egy olyan cikkbe botlottam, ami arról szól, hogyan takarítsuk a kerti játszószerkezeteket. ?????IMG_1553.jpg

Nektek van erre igényetek? Mert akkor leírom, hogy én hogy csinálom, és tuti naponta öt bejegyzés-téma adódik az ilyen bonyolult dolgokból. :)

Szóval... a fa részeket évente egy réteg fedőlakkal átkenem. Ez nem olyan lakk, mint régen a parkettáknál, hogy öt perc után bőrön át lélegzésre váltanál, bár nyilván fajtánként eltérő az ízebűze. Amikor először kentem le, nem volt elég egy réteg, de karbantartásnak elég. Viszont mivel egy szezon alatt a fa beszívja, a nap pedig kiszívja a cucc nagy részét, nem kell csiszolni, tökéletesen előkészített a felület.

A műanyag részeket szezon elején áttörlöm valami enyhén mosószeres vízzel, a többit a nadrágok feneke, és az esőzés látja el. Ha a madarak úgy döntenek, hogy a sárga csúszda pont alkalmas a béltartalom azonnali ürítésésre, akkor csak a produktumot távolítom el Domestos-kendővel, és csak a nyomát törlöm le a kendő másik felével.

A homokozót is generálozom - egy évben egyszer, erről már írtam is.

Nos, nálam nagyjából ennyi. Ámerikában is, csak ott ezt kb. nyolcvan sorban osztják meg az olvasóval. :)

Az én bónusz tippem: hogyan segítsünk megszáradni egy 2x2 méteres takarónak...

Címkék: játszótér takarítás homokozó

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr494722711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása