Előkert téliesítve

 2012.11.09. 08:17

A Szuperszép helyett Rettentő Ronda Virágágyás végre felszámolásra került. Amíg jól érezték magukat a nembarátom-virágok, nem volt szívem bobcat-est játszani, csak apránként igazgattam az összképen, apránként lett kevésbé borzasztó :D.

De eljött az idő, fagyközeli állapotok, őszi munkák, és egyáltalán, végre hozzáértem egy növényhez! :) Nem sokáig, csak míg kihúzkodtam őket. A csupasz föld nálunk veszélyes. A műveletlen 2 nm-ről a szél a bejárathoz fúj kéttalicskányi szárazhomokot a felszínről, ráadául valószínűleg megnyitna nálunk a világ legnagyobb nyilvános macskavécéje, ami miatt az aprókavicsos, vagy fakérges fedés szintén nem lehetett jó megoldás. És akkor Editnél (már írtam róla, japán strandpapucsból készült Hannah Montanas minihajszárítón kívül mindene van - talán még az is, ha jobban körülnézek nála) megláttam néhány felesleges bontott téglát. Ha hiszitek, ha nem, éppen ennyit...

IMG_3048.JPGIMG_3049.JPGIMG_3051.JPGIMG_3052.JPGIMG_3054.JPGIMG_3055.JPG

Címkék: szuperszép virágágyás

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr984882880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juhmeli 2012.11.28. 11:55:27

Így is tetszetős, és a macska is csak napozhat rajta. Szeretem a téglát, meg a csenkeszedet.
süti beállítások módosítása