Rend a lelke...

 2012.12.20. 21:33

Mikor leesett a hó 6-án, azon kívül hogy szülőként boldog voltam ettől a ténytől, kerttulajdonosként kicsit szomorú is, mert nem kerítettem sort az avar összegyűjtésére a gyepről. És ez ugye baj, mert tavasszal sárgásbarnás foltokra számíthatok majd. Ezt megakadályozni már nem tudtam, de tegnap, az elmúlt napok enyhe időjárása miatti olvadás végeztével pótoltam a mulasztást, és enyhítettem talán a kárt. Majd meglátjuk legalábbis, de ami biztos, jó volt érezni az ázott levélszagot, hiszen nagy hiányérzetem volt az őszi természetből.

IMG_3725.JPGIMG_3726.JPG

Címkék: tél

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr844974147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása