Nagyon rég írtam, egész télen alig. Ezt magyarázza persze az is, hogy késő ősztől inkább dekorálni, nézegetni, tervezgetni lehet a kertet, nem pedig művelni. De tavaly ez nem okozott gondot, sok ötletem volt, terveim, igyekeztem minden módon megőrizni a növényekkel, kerttel való kapcsolatot a leghidegebb napokon is.

Magyarázza az is, hogy szerencsére egyre több munkám van, amihez szintén kapcsolódik egy blog, és emiatt időm sem volt annyi a kertre gondolni, mint tavaly.

De magyarázza más is. Az oldalam hosszú időn keresztül megosztott hirdetéses blog volt, ami az előszobája az indexen történő megjelenésnek (oldalhasábban). Ez egyfelől májhízlaló esemény tud lenni, még akkor is, ha egy robot választ ki, és nem egy igazi mókus tartja érdemesnek az írásokat a nagyobb közönség elé tárni, másfelől látogatottságot remél tőle a bloggerina, ami szintén nem egy elítélendő gondolat. Ha valaki veszi a fáradtságot, és a tapasztalatainak megosztásáért akár csak tíz percet is eltölt minden nap a gép előtt, annak jólesik ha ajánlják, kommunikálnak vele, népszerűvé válik azáltal, hogy sok más embernek spórol meg felesleges szívásokat, vagy épp ad jó ötleteket.

Ezt az érzést - hogy finom legyek - nem adta vissza az indexes úri közönség. A sok ostoba troll, akiknek önálló gondolatai abban merülnek ki, hogy másoknak hogy szóljanak be, nem kíméltek engem sem. Az hogy félig olvasott cikkekhez hozzászólva cikiztek mint kertészt (aki rendszeresen olvas, tudja hogy nem vagyok az), meg hogy becsapom az embereket, az volt az alap. De leginkább aláztak. Legutóbb már simán "hülye fidesznyik bloggernek" neveztek, mikor kimoderáltam egy hozzászólást mindegy is miért. 

Szerintetek volt kedvem írni?

A megoldás persze egyszerű, hátat fordítok az indexnek, ami szerintem nem igazán lehet büszke az olvasóközönségére. Így talán lesz kedvem megint az emberekhez szólni, mert a kerthez szerencsére van! Március 31-én szabadulok a reklámoktól - vagyis a nagy nyilvánosság lehetőségétől, nem értem miért nem megy ez azonnal.

Majdnem tavaszi témával akartam jönni, erre itt Keszin most szakad a hó. A varázsmogyorót még tegnap lencsevégre kaprtam. :)

IMG_5236.JPG

Címkék: bbbbbbrrrrrrrrrrrr

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr1005097849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bozs 2013.02.22. 11:26:28

Gratula a döntésedhez és kitartást a továbbiakhoz!

Én mindig szívesen olvastam az írásaidat és ez így lesz ezután is. Ehhez nem kell index.

Ja, és nálunk is havazik, pedig a múlt hétvégén már láttam az első kankalint... :(

Bartush 2013.02.23. 08:19:39

A link marad vagy új helyre költözteted a blogot?

kreatívkertész 2013.02.23. 09:39:56

@bozs: @Bartush: A blog.hu-s felületen (linken) nem terveztem változtatni, csak lekerülnek majd az egyik oldalhasábból a reklámok - ezzel összefüggésben az oldal nem kap nyilvánosságot a blog.hu oldalán, illetve az indexen. Olvasói szemmel tkp minden marad a régiben, csak ki kellett írnom magamból, mert blokkolt.... Jó hogy itt vagytok! ;)
süti beállítások módosítása