dr. Alban.. mekkora sláger volt az az Africa-szám...

Szóval én azt reklamálnám, hogy ha ilyen szépen búcsúzott a február (csütörtökön meleg napsütésben dolgoztam odabent és dörzsöltem a tenyerem, milyen jó lesz ma leltározni...), akkor miért jöttek ordítani a farkasok épp ma?! Mindenesetre kisétáltam körülnézni, hogy is kezdem a szezont. A séta szó a kert méretéhez nem illő, mondhatni közröhej, de nagyokat szippantottam a tavasz-illatból, és körbementem háromszor. Akkor az már séta, nem? :)

Csak most kezdek kiszokni. Tavaly ugyanis megfogadtam, hogy remek kísérlet volt a megvetéses beültetés, de sztem soha többet. Vagy legalábbis nem idén. Illetve de, egy titkos tervem azért van...

Odakint láttam pattanni kész rügyeket, friss zöld mohát, kibújó hagymásokat, teljes pompájában virágzó varázsmogyorót, burjánzó babérbokrot, alakuló magyal-sarkot, visszavágásra váró fűfélét és egy erősen megkárosodott gyepet. Nagyjából ennyit. Ja, meg két odarendetlenkedő macskát. :)

IMG_5383.JPGIMG_5384.JPGIMG_5387.JPGIMG_5389.JPGIMG_5392.JPGIMG_5393.JPGIMG_5394.JPGIMG_5395.JPGIMG_5397.JPG

IMG_5399.JPGIMG_5400.JPGIMG_5403.JPGIMG_5405.JPGIMG_5406.JPG

IMG_5407.JPGIMG_5408.JPG

Címkék: tavasz tavaszi hagymások

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr205112535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása