Nincs új a nap alatt, de mégis!

 2013.03.05. 08:22

A mohával való dekorálás nem újkeletű találmány. Különösen tavasszal találkozom vele. A napokban nem kertimádók, hanem kézművesek számoltak be arról, hogyan is készítették el a tavaszi alsztalközepet mohástól (és páfrányostól :)), és azt sem én találtam ki, hogy kaspóban is jól mutat, én legutóbb ÉVI-nél láttam. De ő tényleg "csak" dekorált, hiszen volt egy minihagymás cserepe, és egy épp akkora kaspója. De nekem...

IMG_5413.JPG

IMG_5414.JPGA rendkívül ízléses celofán eltávolítását követően fogtam a krokit és a kaspót, és a kavicságyáshoz siettem (durván   egy méter az oszloptól :)). Majd vissza, így:

IMG_5415.JPGÉs akkor felszerelkeztem a kis ásólapátommal, és felkerestem a mohát személyesen. Először egyedül...

IMG_5417.JPG

IMG_5418.JPG

IMG_5419.JPGÍgy ni! A moha tehát nemcsak szép, de hasznos növény :D!

IMG_5422.JPGBe is került a gyerekek cipősszekrényére, Apu lemetszett fagyalágai mellé. Ezekre szoktunk évszak-díszítést csinálni, kukáztuk a mini-álarcokat, indul a madárkagyártás!!! De ugye mi mindenre jó a metszés is?! :)

IMG_5426.JPGAzért nekem is volt itthon minikaspóm is, de ez már csak a bibibííí-rovat. :)

IMG_5509.JPG

Címkék: tavasz diy tavaszi hagymások kerti dekoráció

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr355117422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása