Turbó

 2013.03.22. 08:20

Mini melegházat lehet venni már nagyobb kert-részleggel bíró áruházakban is. De divat a DIY, meg persze fontos is, hogy olcsó legyen a magvetés mindenestől, mégis jó hatásfokkal nőjön a teremnivaló. A net tele van jobbnál jobb ötletekkel. A tapasztalatok megosztása már ritkább. Így én simán lehetek rosszindulatú! ;)

Lehet hogy én vagyok az egyetlen, aki nap mint nap leverné a felső poharat és szentségelne az egész magozásra...

www.hometalk.com.jpg

Nem tehetek róla, nem tetszik a saját papírból ragasztom össze a flakont-ötlet. Azt nem írja a blogger, hogy hányszor lett hányingere, ahogy erre ránézett...

containergardening.wordpress.com.jpg

Nincs macskája, kutyája, és egy hónapig nem fújt a szél...

httplivingthediy.blogspot.hu.JPG

Szenya vagyok, a lényeget tekintve ezek pl. rendben vannak, és PET-palackból neki lehet állni melegházat is építeni, ahogy a napokban a neten láttam. Hajrá!

Mill-Lane-School-Greenhouse1.jpg

Források a képre kattintva elérhetők.

Címkék: magvetés

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr435161981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bozs 2013.03.22. 13:15:29

Én úgy csináltam tavaly, hogy leástam 40cm mélyre a talajban (nem semmi meló volt...), és rátettem fából egy keretet, aminek az egyik oldala magasabb, mint a másik. Aztán feltöltöttem 50cm friss istálló trágyával (örültek nekem a lovardában), és egy kis földdel. Erre tettem a tejfölös poharakat és a tetejét lezártam egy kidobott ablaktáblával.
Remekül bevált! Idén már ott tartottam, hogy kiszedtem a trágyát (ment a komposztra), amikor leesett az a fránya hó! De majd most hétvégén azért is jól befejezem. Köszi az emlékeztetést, Dóra! :)
süti beállítások módosítása