Merthogy Apu György, így tegnap tevékenykedtem picit a jobb közérzetéért. A pici kertben is van dolog tavasszal ugyebár. Szerintem semmi látványos, még mindig minden zöld, a színes virágok felbukkanása későbbre várható, de legalább a gondoskodás már látszik. 

A legfontosabbat persze nem fotóztam. Az ilyen pici területek gyepszellőztetését ugyanis csak vasvillával lehet megoldani, gép be sem fér. És szépen illusztráltam is a kívánatos távolságot, mélységet Apunak, hogy majd eszerint megcsinálja, de valahogy nem került elő a fotóapparát

Az én vasvillám széles "karmokkal" bír, nehezebb a dolog ezzel, mint egy tűszerű ágakkal rendelkező szerszámmal. Kb. 20 cm-enként beszúrtam 3 cm-nyire, picit megforgattam (tényleg picit!), és mentem tovább.

A gyepre aztán mehet a pétisó, és a beöntözés.

Ültetgettünk is. A veteményesbe koktél-paradicsom, és eper került, a kancsóból idén Balkony Aranya ömlik majd ki. :) Hagymákat még teszek majd le, de a tűző napon tegnap eddig jutottunk.

Az összképet illtően ilyen volt a kiindulás:

1.JPG

After:2.JPG

Megint before:3.JPG

Itt tényleg nem látványos a változás:

4.JPGNo de majd lesz itt is virágözön, visszakapcsolás később.

Címkék: ültetés veteményes gyep apukám világa

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr395244132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása