Rég megvolt az első levendulaszüret. Hatalmasak a bokrok, a sok eső jót tett nekik. Nem is esett volna jól nagyon megkopasztani őket. Idén csak pár levendulaszütyőt tervezek varrni, így csak mini mennyiséget vágtam le. Azt gondoltam, hogy a faházban szárítom, hátha az odaköltöző darazsak ellen is jó az intenzív illat, nemcsak a molylepke utálja. 

IMG_7743.jpg

IMG_7749.jpg

IMG_7769.JPG

0.JPG
Utószó: lehet hogy véletlen, de azóta nem láttam bent darazsat!!!

Címkék: levendula

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr235389910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juhmeli 2013.07.04. 11:15:10

Tényleg szép nagy bokrok lettek! Idén én sem szüreteltem magamnak , csak pár szálat vázába.

kreatívkertész 2013.07.04. 22:48:43

@juhmeli: Ó köszönöm, de a tieid közül még a gyerek is alig látszik ki, ezek azokhoz képest fűcsomók :D.
süti beállítások módosítása