Ne öntözz sima csapvízzel!

 2014.01.13. 08:35

Annak idején nagy küzdelem árán :) szereztem egy falatka yucca-pálmát Aputól. Szépen nézett ki, szeretgettem.

cp.JPG

Öntöztem ahogy kell - elvégre láttam már növényt is, vizet is, kannát is. Az állapota csak romlott és romlott. Alul felkopaszodott, a levelei fakók lettek, a szár tartása meggyengült. Nem tudom fotóztam-e, mert úgy tűnt, nem is marad meg, tavaly nyáron már kicsit sem volt vonzó - ahogy az a kép hátterében látható.

IMG_8507.JPG

Aztán ahogy behoztuk, hogy kapjon még egy esélyt, ecccercsak elkezdett magához térni. Nem véletlenül. Beszereztünk egy vízszűrő kancsót (nem a yuccának), és a vízforralót is abból töltögetem. Megakávés vagyok naponta többször csészézgetek, igaz most többnyire koffeinmenteset. A vízforraló használati utasítása szerint az egyszer már felforralt vizet újraforralni nem kívánatos, így naponta maradt többször pár deci hideg víz a forralóban.

Ezzel kezdtem locsolni a virágokat (nem esett jól a lefolyóba önteni), és láss csodát! Mind pepecül néz ki most, de a leglátványosabb fejlődést a yuccán látni. Hajrá szűrt víz, én már csak azzal öntözök!

IMG_1491.JPG

IMG_1492.JPG

IMG_1493.JPG

Sőőőőt, kiterjeszteném ezt a tapasztalatot aképpen, hogy ha úgy érzed magad mint egy talicska fonnyadt paradicsom, vagy alulról felkopaszodtál :D, ne igyál sima csapvizet!!!! :D :D :D

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr485754580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása