Természetesen semmiféle vagyon elleni bűncselekmény elkövetésére sem bíztatok senkit, csak egy kis inspirációért, to do, vagy not to do listáért néha bizony igenis kell a szomszédba menni. Én Apunál jártam, aki egyáltalán nem a szomszédban lakik. Valahogy más kertjében azonnal tevékeny leszek, persze itthon se a nemszeretés, hanem a többi dolog hátráltat.

Kicsit igazítottam a sövényen, és megbeszéltük a teendőket. Most tényleg csak beugrottam, most tényleg csak "észt osztottam", de mégis ennek ellenére ez elég volt ahhoz, hogy tudjam, a szokás szerint atom túltervezett hétvégén igenis metszeni fogok!!!

2014-03-07 13.28.10.jpg

2014-03-07 13.28.04.jpg

2014-03-07 13.28.18.jpg

Címkék: apukám világa

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr675849682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása