A ketben van már öntözőrendszer. Az egyik kör az ágyásokban végigfutó csepegtető öntözést fedi le, aki még nem látott ilyet: 20 mm átmérőjű cső sok-sok lukkal. Ehhez szerettük volna cuppantani a veteményes öntöztetését, tehát 20 mm-es csővadászatra indultam, továbbá egy záró-elem és egy csapos összekötő felkutatására.

Szőkenős hangulatban indultam, eszembe se jutott, hogy a cső aztán k mindegy milyen vastag, a csatlakozókkal jól lehet operálni. A megvilágosodás nem az első helyen ért, és sajnos utálok vásárolni, már félzombi voltam, mire Feri bá', Ilike és Gabika a kezembe nyomták a megoldást jelentő csetreszeket az Auchanban. Természetesen az egyik kütyü rossz volt, a többi meg volt itthon, szóval hurrá, de mégis: izzadós keskeny csővel érkeztem haza, és nagy izgalommal, mégis - egyinkőnk sem volt büdös.

Az izzadós cső teljes felületén szivárogtat, és ami a nagyon jó, be lehet ásni a gyökérzónába, így gazdaságosabb és hatékonyabb öntözést biztosítva a növényeknek. "Ami a nagyon jó" - gondoltam, mielőtt beástam. A képeket elnézve laza homokozásnak tűnik amit csináltam, de emlékszem,  másnap nem annyira könnyen mozogtam :).

Miután a férjem megcsinálta a csatlakozásokat, először kilegóztam még a felszínen, hova is szeretném tenni majd a csövet. Sokszor kiderült már, nem annyira izgatnak a szabályos formák. :) A karók mint majdani kerítésként, a téglák kerti utakként kezelendők, hisz ez a zsebkendőnyi földdarab háromfelé lesz osztva. Majd kiderül, miért.IMG_2959.JPGEzt követően beindítottuk picit a rendszert, hogy lássuk működik-e. Ez jó ötletnek bizonyult, a vizes földet könnyebb volt kapirgálni. És akkor kezdődött a nemlétező homokvár vizesárkának kialakítása.IMG_2963.JPGIMG_2968.JPG

IMG_2971.JPG

 Ez a néhány négyzetméter kb. két órámba telt. Ciki... Így nézett ki a cső az üregben. Hogy én hogy néztem ki, ne firtassuk!!!!IMG_2977.JPG

Jött a hurkapálca-karate, betemetés után rögtön jelölni akartam ideiglenesen, hogy hol fut a cső, jó lesz látni ültetéskor. Kristóf elintézte. Aztán temettem, ő szurkált.IMG_2962.JPG

IMG_2961.JPG

IMG_2979.JPG

Mivel Pettike eléggé úgy állt a munkához, hogy más is odaférjen...IMG_2978.JPG

Kristóf választhatott először saját kiskertet. Megtette.IMG_2976.JPG

Petra lestoppolta a másik szélét, nekem maradt a középső sáv. Ekkor tehát így nézett ki a három mini-farm.

IMG_2980.JPG

IMG_2981.JPG

IMG_2982.JPGInnen folyt. köv.

Címkék: gyerek veteményes

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr876043310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása