Még az ősszel kitaláltam, hogy csak úgy a földbe dugok pár levágott borostyán-ágat, aztán meglátjuk, hogy életben maradnak-e, avagy vízben kellett volna előnevelni őket. A válasz: talán. Voltak igen cudarul kinéző, koppra kiszáradt ágak, de szép, élettel teli hajtásokkal is találkoztam. Amit lehetett, azt megmentettem (nem sok), és most újabb túlélésért folytatott harc következik, ugyanis nem gondolom hogy kiskannából naponta locsolgatnám, így számítok újabb áldozatokra. A pöttyös leveles beteg ágaknak értelemszerűen menniük kellett, de ahol elég volt a metszés, ott nem szakajtottam ki gyökerestől az ágacskákat. Metszettem jót is, rosszat is, megfigyelés going on. 

IMG_2644.JPG

IMG_2653.JPG

IMG_2645.JPG

IMG_2647.JPG

IMG_2652.JPG

IMG_2649.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr826071679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

01001100au (törölt) · http://ittmindenilyen.blogspot.co.uk/ 2014.04.30. 15:01:30

Próbáltad gyökereztető hormonnal lekezelni őket?
Lehet házilag mézből csinálni.
1 rész termelői mézhez (ez állítólag jobb) 3 rész forró vizet kell tenni. Megvárod míg kihűl és utána ebbe mártod a veszőket. Mielőtt elültetnéd.

kreatívkertész 2014.05.09. 12:37:05

@01001100au: Azta! Ki fogom próbálni!!!! Köszi!
süti beállítások módosítása