Mivel is kezdjük?! Hát a vásárlással! Ezzel az igazi női hitvallással indítom a saját kis szezonomat, és végre frissítek a hagymásparkon. Én nem szoktam felszedegetni a hagymákat, így viszont kifulladnak 3-4 év után. Nekem nem baj, utálnám ha nem változna meg időnként nagyjából minden körülöttem. (Állatoktól felfelé kitartóbb együttélő vagyok! :) )

De egyre több a gyerekem, és egyre kevesebb a bámészkodó időm, így neten léptem a tettek mezejére. Jesszus, képzavarokban egyre királyabb vagyok... :D

Ma találkoztam titkos ügyben Dekor és Mentha Ágival...

unnamed.jpg

Kapóra jött hogy említette, csütörtökön megy el rendelés a webshopból. Gyorsan böngésztem, én ezeket kértem és várom, nálam most néhány tavaszon át rózsaszín-fehér őrület lesz.

 

Úristen, lassan rózsát is fogok venni, ami a saját esetemben a kifejezett elbanyásodás biztos jele - sosem szerettem.

 

Címkék: tulipán tavaszi hagymások

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr296660517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása