Nem saját megfigyelés, hanem olvastam még régebben, hogy a körték szinte mind fiúk. Vilmos, Kálmán, Alexander (imádom!!!), és a legeslegkedvencebbem nevét a Bosc kobak-ot sem diktálnám be a szülészeten Lucilla Bianca helyett. Mondjuk azt se...
 
Na és hogy miért szép ez a fiú? Tavaly még egy nagyon helyes kis magoncot öntözgettem, amiről először azt gondoltam, még csúzlifának is gáz, aztán megszerettem, és egyszer csak nyújtózkodó szép kis fácska kezdett alakulni belőle. Nem volt ez olyan gördülékeny, mert piperkőchöz méltón a kellemes külső biztosítása sok abajgatást igényelt.
 
A hernyók kifejezetten elcsúfítják.
 
Körterozsda. Ez a legújabb, dolgozom az ügyön, de esőben, szélben permetezni nem tréfás. Megfelelő gomba elleni szer beszerezve, várakozás türelmetlenül - folyamatban.
 
Rügyfúró bogár kártétele - gyakorlatilag elhalt hajtások.
Vajon ez lenne a bogár? Vagy csak véletlenül áll egy mumifikálódott rügy tetején? Tájékozatlan vagyok, ugyanis a neten nulla képet leltem fel e kedves lényről. Mindenesetre tépkedtem a rügyeket szorgosan, mintha puha férfikezet manikűröznék, és a hajtások megindultak.
 
A hajtáshervasztó darázshoz eddig hála Istennek nem volt szerencsém. Ő ezt hagyja maga után.
 
Tehát fiú, szép (nekem tetszik), és mindenféle tutujgatás szükséges az önbizalma erősítéséhez, mindenféle baja van, ráadásul nem ad cserébe semmit, csak a látványt, mert mint tudjuk, a gyümölcsfák csak jó pár év után fordulnak termőre. Igazi szépfiú... 

Címkék: gyümölcs való világ 4

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr683107834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása