A hagymát is hagymával...

 2011.09.09. 12:43

ültessük! Rém szakszerűtlenül ültetek hagymásokat, úgyhogy senki ne hallgasson rám! A zacskók, ládák, borítéknyi zsákocskák egyik oldalán biztosan találunk iránymutatást arra, milyen mélyre, milyen messze, és egyáltalán hogyan kell ezt csinálni.

Ahol én szabályt szegek, az a követési távolság. Imádom az összebújú tulipánokat, az egymás szájába hajló nárciszokat, és a jácint sem szimpi nekem magányosan. Szóval 1-2 cm-es közzel dolgozom, ami tehát NEM a helyes megoldás, és vidámkodok, mikor egyszerre komplett csokrok nőnek ki a földből.

Az előkertben már gondoskodtam a tavaszról, de szerencsére még van hol kapirgálnom. Én az egyszerű, kifejezetten közismert tavaszi hagymásokat szeretem. Csak semmi faxni, hóvirág, nárcisz, tulipán, jácint. Az írisz valamiért nem jön be...

Hétvégén tehát lehet hagymázni. Hajrá, szép időt hozzá!

A képek részben saját fotók, a többi itt, itt és itt.

 

Címkék: ősz tulipán

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr323213584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása