Igazam van, vagy igazam van?!

 2014.01.09. 13:52

Annyiszor írtam már, hogy nem hiszek a házon belüli fűszernövény-tartásban. Persze tudom, sokan lekiabálnák a hajam, hogy de márpedig nekik haj de jól működik. Én gratulálnék hozzá, és szerényen mosolyogva megállapítanám, nekik igazuk van, ehhez speciel biztos nincs érzékem.

Épp azon a napon terveztem ezt megírni, mikor kikukáztam a 777.-ik cserepes petrezselymet, ami a boltból - a férjem saját bevallása szerint is érthetetlen módon - érkezett haza. De nem írtam meg, mert központilag dögrováson vagyunk, csak most teszem, de neménneménnemén fogom megmondani a frankót, hisz épp akkor bukkantam egy jó kis írásra, egy abszolút közérthető cikkre a témában. Én csak arra fogtam volna, hogy ezek a fűszernövények, ahogy a szobanövények is - a boltokba überhajtatás után kerülnek, és amint megszűnik a drog-ellátás, nincs már tápanyag-injekció (nem vicc, nem öntözés van, injekció - legalábbis van ahol biztosan!), a biztos pusztulás vár rájuk.

A cikk pedig, amit ajánlok, a Dívány oldalán olvasható, ITT.

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr185748685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bartush 2014.01.12. 21:08:42

Nálam 3 fűszernövény megmarad: a bazsalikom, ezt kb folyamatosan ültetem, leszedem a szép leveleket és ültetek is újat, mindig én nevelem magról. A másik pedig a metélő petrezselyem. Ezt apukám nevelgette nekem, ez garancia arra hogy sokáig megmarad, és nem valami túlhajtatott növényke. Idén először kaptam aputól citromfüvet. Még most is hajt. Időnként lenyisszantom, meglocsolom, nő mint a gaz. Most kint fagyoskodik a teraszon, és zöld.
Boltban ilyesmit nem szabad venni. Csak bosszúság van vele. Ne dobj ki rá pénzt.

01001100au (törölt) · http://ittmindenilyen.blogspot.co.uk/ 2014.01.18. 13:56:30

Azért az injekciót kicsit erősnek érzem. Viszont az tény hogy én is inkább szárítottat vagy vágottat veszek ha elfogyott a saját. Mert nem sok értelme van szerencsétlen növényeket kínozni.

kreatívkertész 2014.01.23. 14:23:36

@Bartush: Ahogy írtam is, a férjem se tudott elszámolni vele, senki se értette mit keres itt, nem szoktunk venni, mert ahogy írod, írtam, semmi értelme.
@Pickles: Az injekciót egy injekciót beadótól hallottam...
Hajrá szárított, hajrá vágott!

01001100au (törölt) · http://ittmindenilyen.blogspot.co.uk/ 2014.01.23. 15:25:00

@kreatívkertész: Nekem ez akkor is kicsit erős, ahogy valki mászkál egy fecsivel és kis vattát szorít a bazsalikomokra, de ugye a valóság sokkal furcsább mint a képzelet
süti beállítások módosítása