Jártamban - keltemben

 2011.07.05. 08:05

Az IKEA nálam mindig tuti nyerő volt. Uncsi vagy nem, sokáig szinte onnan éltem, rendezkedtem. Igaz, tizenöt-húsz éve (Úristen!) még nem volt ennyire trendi lakberendezni, nem volt ennyi lehetőség mint manapság. Az osztálytársak lakásaiban volt a Réka-Ikon kombináció (nálunk pl.), a koloniál bőrgarnitúrával (keveseknél, de minek), vagy a parasztpados étkezős stílus (gyerekként szuperszimpi egy ilyen padon gunnyadni).

Bezzeg mikor bejött az IKEA! Emlékszem, minden katalógusában volt egy berendezett terasz, egy hatalmas növény, vagy színes textíliák, amiket mint nyári termékeket reklámoztak, volt olyan év, hogy külön kert-terasz katalógust adtak ki, amelyet nézegetve azonnal kedvem támadt a panel erkélyéből trópusi esőerdőket megszégyenítő mini-Paradicsomot varázsolni.

Minimális reklám idén is volt (de hol is?), és megkívántam ezt-azt.
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hát most egyik sem volt. Pedig kétszer! jártam be a budapesti áruházat, ebből egyszer gyerekek nélkül!, mert mindketten bejutottak a Varázserdő Játszóházba, ahol egy óra a maximum, és ez egyenesen arányos a várakozási idővel, ami egy óra minimum. Sétám során kb. két termék emlékeztetett arra, hogy egy IKEA áruházban megfordulhat olyan szerencsétlen Klikkeklakkajörgenklöpfen is, akinek kertje van. Vagy terasza. Vagy egy cserepe.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nem savazni akarom az IKEÁt, és ráadául a honlapján is megnéztem (természetesen utólag, nehogy gond legyen), nem állítják, hogy bármelyik kapható, sőt. De csalódtam, semmi nyári hangulat, semmi vidám textil és már élő növényt sem (nagyon) találni.
 
Maradt a bosszúság, aztán elképzeltem, milyen lenne, ha felhívnám a vevőszolgálatot: Jó napot kívánok, érdeklődnék, hogy esetleg... előreláthatólag... előfordulhat-e, hogy decemberben lesz majd a színes kerti fényfüzérből, amit az augusztus végi kerti partin gondoltam volna használni?
 
Hááát, szerintem megyek még. De nyári/kerti/terasz-hangulatú saját fotót nem tudtam készíteni. Ez a két ikeás kép közül az egyik.
 

 

 

 

 

 

 

 

És aki nem bírja feldolgozni az IKEA által okozott stresszt, annak ajánlom a következő folymatábrát.

 

Címkék: jártamban keltemben

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr43040014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása