Nem szeretnék szakkertészkedni, ezeket így hívják idehaza. Csak mert a majomkenyérfás poszt annak idején nagy port kavart, amiért nem voltam tudományos és poénkodtam egy kicsit...

A kis méretű kertekbe alapvetően nem javasoltak olyan növények, amelyek csak rövid ideig káprázatosak, amúgy csupán hátteret adnak az éppen virágzóknak. Én másképp gondolom, ezt már többször ki is fejtettem, szerintem egy kis kertbe is minden elférhet amit szeretnénk, csak ügyesen kell sakkozni. Így lehetett nekem a varázsmogyoró mellett (szintén zenész...) egy ilyen csodás kis növénykém. A talajt savanyítom rendesen, locsolom is, és nem tervezem átültetni, annak nem örülne. Csak várom az újabb és újabb tavaszokat...

Címkék: tulipánfa tavaszi nagyonszeretemek

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr704372938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mineralholding · http://www.teraszklima.hu 2012.04.10. 12:27:44

Donkó László: Édesanyám

Édesanyám
tulipánfa,
édes-kedves
minden ága.
Egyik ága
édes lelke,
hogyha sírnék,
átölelne.

Ha már tulipánfa... :) Anyák napjáig eláll

juhmeli 2012.04.10. 16:00:17

Nekünk is hasonló fajta van. Az első növényeink egyike. Remélem egyszer újra lesz rajta virág. Bár idén a levélnek is örülnék. Mégis, már fenem a fogam egy fehér virágúra fajtára:) Függő vagyok. Ebben is.

kreatívkertész 2012.04.10. 21:10:19

@mineralholding: :)@juhmeli: Tavaly nem virágzott, utánaolvastam - metszési gond volt! Én meg azt várom, ez legyen nagyobb, de a fehér iránti vonzalmat is abszolút megértem!
süti beállítások módosítása