Területi határok

 2012.09.17. 07:59

Nem, nem gondolom, hogy jól néz ki a popsitepsi a tűzrakón. Azt sem, hogy ne engedhetnék meg magamak egy-egy üres cserepet, amire anyagi-kedv-ugarolási okokból :) van épp szükségem. De a tág értelemben vett környék macskái ezt így gondolják. Tök ismeretlen jószágokat láttunk itt sertepertélni a szomszédasszonnyal. Idejönnek enni, és ha már itt vannak, pottyantanak is egyet ide-oda. A mi két alomra szoktatott cicánk erre válaszul szintén jelölt, és miután szétgubiztam az almot, még kénytelen voltam mindenféle helyekről összeszedni a cuccost. A sajátot, meg a másét. fffffff.....

Sokan talán megmosolyognak a kerti macska-alom párosításon, de alapvetően működik. Nem szeretem a meglepetéscsomagokat a kertben, és mióta letakartam a macskapöcéket, és esett-egy-két napig, visszaállt a régi rend. Nekem fontos, hogy ha már belátogat a macsek a szomszédba, csupán kultúráltan tegye tiszteletét, és ne slagozzák ki onnan. Fontos az is, hogy lássam, rendben van-e a gyomra, mert ez is alompuci közben derül ki. Butaság ez? Megoszlanak a vélemények itt az utcában is. Lehet hogy senkinek nincs igaza, most béke van. És már nem annyira büdösek a dézsák, ecetet, béna bort, meg még néhány bűzös lötyit fertőtlenítés céljából végigcsorgattam az edények falán.

IMG_2219.jpgIMG_2218.jpgIMG_2220.jpg

Címkék: macska

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr264781842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása