Először is nagyon boldog új évet kívánok mindannyiótoknak!

Olvasgatom a hazai és a külföldi kert-oldalak tippjeit. Trendeket tanulmányoztam, különböző szempontok szerinti megközelítéseket figyeltem meg, és arra gondoltam,  hogy egy nagyon speciális mixben megosztom veletek is, mi kell a kertésznek 2015-ben. :)

Félig rossz, félig jó, hogy az ötletek nagy része dekorációs jellegű. Jó, mert bennünk van a csinosítás iránti igény, és szemben jónéhány növénygondozási tevékenységgel, bármikor megvalósíthatók. Rossz, mert a kert egyre inkább csak helyszíne az önmegvalósításnak, mintsem hogy önmagában lenne érték. Vagy... én ezt rosszul látom.

Mindenesetre először fura volt találkozni az igénnyel: legyen valami vicces a kertben. Vicces... Mire gondolhatott a költő? Mosolyogj, ha meglátod! Na igen, szerintem egy szépen nyíló virág, a frissen levágott fű, egy szép formájú lombkorona elég kellene hogy legyen egy mosolyhoz, de én már biztos öreg vagyok.

Vicces ötlet sok van, ízlésesen vicces nagyon kevés. De mi is az, ami vicces? Vagy ízléses? Mindenki keresse meg a saját válaszát!

8d7637b83150195ce4034517ae4449ef.jpg

9d98b4d10fe13a4a20fdc9c49ee5c16c.jpg

0fe89178851bae9a56ccee2b262c6c9f.jpg

A szöveg valahogy így szól: ZOMBITÁMADÁS ESETÉRE vagy földmunkákhoz :)

(képek: pinterest.com)

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr357043831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása