kicsi terdeplo_1.jpgBiztosan nem egyeztethető össze a kukoricára térdepeltetés klasszikus formája a mai személyi szabadságjogokkal, de így nyugodtan rá lehet parancsolni a büdös külyköt a száraz morzsolt kukoricára, hiszen puha kis térdeit megvédi ez a haszonszerszám. Öööö igaziból nem ezért jött létre...

Nem tudom, öregszem vagy mi, de a kényelmi dolgok nagyon kezdenek bejönni. Régen nem p*csöltem ilyesmivel, guggoltam, vagy letérdeltem úgy ahogy van, naciban. Viszonylag kevés fűfoltos hacuka maradt utánam, valahogy megúsztam. De azt vettem észre, hogy az amúgy érzékeny térdeim meghálálják a törődést, tovább bírom a kerti munkát ha vigyázok rájuk. Használtam duplára hajtott szőnyeget is egy időben. Na az koszos lett, nedves lett, haragudtam a térdeimre.

Mert hiszen: :)

Puha bélése kényelmessé teszi a térdek számára a kerti munkát. Alja vízhatlan anyagból készült, hogy a nedves talajon is gondmentesen gyomlálhassunk Használat után csak szárazra kell törölni, és felakasztva lehet tárolni. Cca. 44x26 cm. Egyedi, kisszériás kézműves termék, a megvásárolt áru apróbb részletekben eltérhet a leírtaktól (pl. egy cm-rel szélesebb).

További képek:

terdeplokicsi0.jpg

terdeplokicsi2.jpg

terdeplokicsi3.jpg

terdeplokicsi14.jpg

Jól jön akkor is, ha mi hősök vagyunk, térdelünk a sziklakerten, de az egyik kis mukink mellettünk akar kavicsokkal zörögni, és félünk, hogy ha nem teszünk valamit a popója alá, felfázik. :)

A termékeket megrendelhetitek a kreativkertesz@gmail.com email-címen, vagy megvásárolhatjátok a Meskán, október hónapban bevezető áron, 3200 Ft-ért.

Várjuk a véleményeteket is, hogy tetszik ez a termék. A csúnya szavakkal azért óvatosan, ne feledjétek, hogy mit ígér a márkanevünk: KREDEKO - szépség és kényelem a kertben.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr836746113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása