Igaz, minden nap kéne az az 5 perc, mert hervad a piszok...

Végre kellemes vasárnap délelőtt kijutottam a kertbe. Hozhattam a metszőollót a túlnyúló lonc-, és borostyánágak eltávolítására, melyek valamiért a kapu irányába gondoltak  bokrosodni. Ha meg hagyom, hát jól nem tudok bejönni, így kéthetente nekiesek picit az ollóval ezeknek.

Ott volt pár hosszú, indaszerű loncdarab, és néhány borostyán-ágacska. Gondoltam egyet. Összekötöttem hármat az előbbiből (szorosan kell), és mintha copfot fonnék összefontam, a végén a fonat két végét egymáshoz erősítettem. Beletűzködtem némi borostyánt, kecskerágót, jégvirágot, és felakasztottam a gázcsőre modellkedés céljából.

Na ja. Kicsit savanyú, kicsit sárga.. De jól szórakoztam, és valami minimális díszítő értéke mégis van, a varázsszó pedig: INGYEN!!!

IMG_2221.jpg

Címkék: diy kerti dekoráció lonc

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr204784957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása