Hangulatossá varázsolni egy szegletet nem pénz kérdése. És nem is az időé, csak valahogy neki kell állni. A műanyag ajtónkat nem akartam szétfúrni, szögelni, és a boltíves ablakra készíttetett rács nem tetszik. Adja magát a dolog, hogy odalegózzak valamit mindig, ami ápol, s eltakar, de hagy némi szellős érzést. Nyáron a hajnalka megtagadta ezt a munkát, így rendkívüli felmondással el is bocsátottam idejekorán. Most némi cserépépítészeti terepgyakorlat után hónom alá kaptam a repkényt, és elővettem a kincseket.

Baumax: kis cserepes krizantém 100 Ft, árvácska 100 Ft, madárijesztő figura 400 Ft. Ehhez jöttek az itthon összeguberált kaspók, és az utóbb vásárolt tök, ami éppen a különös kegyetlenséggel elkövetett hullafaragás nem bűntette előtt áll.

És akkor mindez így néz ki:

Page1.jpgIMG_2948.JPGIMG_2949.JPGIMG_2950.JPGIMG_2951.JPG

Bónusz tipp: mivel mindkét kaspó nagy a benne lévő cseréphez képest, egy éppen kiselejtezett gyerek-kardigán két ujját levágtam, azokkal tekertem körbe a cserepeket. Így nincs lityi-lötyi, és meg se fáznak :D.

És ami még a bejárat része:

IMG_2944.JPG

Miért is gondoltam, hogy a biciklim az enyém???

Címkék: ősz kerti dekoráció

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr104875846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juhmeli 2012.10.29. 19:21:13

Nagyon jól sikerült az összeállítás, de a macskák mindent visznek:)

kreatívkertész 2012.10.30. 23:32:39

@juhmeli: Na igen, mindkettő fazon a javából!
süti beállítások módosítása