DIY cicaház 3 perc alatt

 2012.10.30. 23:43

Ennyit vett igénybe, hogy szóltam a férjemnek, hogy lécci csinálja meg, és elmondtam, hogy kb. mit szeretnék :). Amúgy macskaházat ami egyben pad is, hogy valamelyik gyerek rá tudjon ülni simogatni. Fontos hogy csak az egyik gyerek tudjon ráülni, mert akkor lehet rajta veszekedni, hogy melyikőjük.

A férjem kevesebb mint három perc alatt mondta, hogy OK, és már tudja is: stucnis lesz. Mondtam, hogy kedves egészségére, és szóljon ha jöhetek festeni.

Három percnél kicsit több idő múlva bizonytalan mennyiségű fadarabokkal érkezett haza, és valamivel több mint három perc alatt össze is rittyentette ezt a kis boxot. A bejárat teljes egészében férjemdizájn, nemhiába a férjem ugye.

Én következtem, nem sokkal több mint három perc alatt lefestettem az ólt, és szikra pattant, játsszunk a fészbukon. Képrészletet tettem fel, és a megfejtők között vásárlási utalvány kisorsolását ígértem. Most jól be is tartom.

Egész egyszerűen el kell hinnetek a végeredményt, nem bonyolítottam túl a sorsolást, tekintettel arra, hogy 4 jó válasz érkezett.

Egri Éva
Perge Szandra
Siklósi Gabriella
Baczné Csipai Tünde

Szóval évszaból is négy van, így párosítottam a neveket egy-egy évszakkal, és megpörgettem egy játék évszakiránytűt. Nyert az ősz, tehát Siklósi Gabriella, neki gartulálok, kérem, hogy jelentkezzen nálam a kreatívkertész@gmail.com-on, hogy egyeztessük a nyereményutalvány felhasználását.

Az utalvány a Shop-omba szól (óóóóó), ahol kizárólag saját készítésű textilportékákat találni, szabadon elkölthető 2500 Ft értékben! :D

És különben meg még Happy Halloween! Ja, és a képek!

IMG_2802.JPGIMG_2805.JPGIMG_2806.JPGIMG_2808.JPGIMG_2809.JPGIMG_2843.JPGIMG_2845.JPG

A piszok macsákat nem nyűgözte le rögtön az új kecó, inkább jelapeno ültetvényem őrei lettek, kiváltképp a feka szeret elő-halloweenezni, ahogy így felbukkan a semmiből... De a hideg beűzte őket a vacokba, éjjel már rendszerint bent szuszognak!

Img_2885.jpg

Címkék: játék macska

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr984880234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása